Rosenlunds Konståkningsförening

Kontakt med Tävlingsadministratörer

I klubben finns 2 personer som anmäler till tävlingar. Dessa 2 personer ansvarar för att ditt/dina barn anmäls till de tävlingar som du anmält att ditt barn vill delta i.

Du som förälder ska enbart kontakta den tävlingsadministratören som ansvarar för ditt/dina Barn.

Deras uppdrag är att anmäla in ditt barn i vårt tävlingsystem och även avanmäla vid sjukdom eller annat förhinder. Så du som förälder ska aldrig ha någon kontakt med tävlingsarrangören. Detta är tydligt och bestämt att det ska vara en kontaktperson som sköter om detta.

Tränares uppgift är att lägga in rätt musik samt de moment som åkaren har i sitt program (PPC).

För stjärntävlingar är det Caroline Ejdeblad och för klubb och A tävlingar är det Sara Davidsson.

Du kontaktar dem via mail.

carroejd@hotmail.com  Stjärntävlingar

saradavidsson79@hotmail.com  klubb och A tävlingar

Här hittar du planerade tävlingar för vårterminen
Stjärntävlingar Klubbtävlingar A serien