Medlemsansökan

Här ansöker ni om medlemskap i vår Rosenlunds Konståkningsförening. Ansökan gäller för säsongen 2019/2020.

Medlemsavgiften är satt enligt följande:

300 kr för enskild åkare. (Endast åkarens uppgifter fylls i nedan.)

500 kr för hela familjen. (Alla skall vara skrivna på samma adress. Uppgifter fylls i för var och en av medlemmarna.)

Vid önskemål av familjemedlemkap

Ansök om medlemskap för de familjemedlemmar man vill, dvs en ansökan/medlem. Därefter skicka även ett mail till kassören (This is a mailto link) med att familjemedlemsskap önskas och ange namn & pers.nr på de som ingår i medlemskapet.

Välj typ av medlemskap

Välj om du vill ta del av föreningens verksamhet som aktiv utövare eller endast ansöka om medlemskap i föreningen. För att utöva en idrott ska du markera kryssrutan för den idrotten under "Jag vill vara aktiv i följande idrotter". Det är möjligt att vara aktiv inom flera idrotter i föreningen, markera de du önskar vara aktiv inom.

Behandling av personuppgifter

Som medlem i denna förening kommer föreningen att behandla flertalet personuppgifter om dig. Detta för att föreningen ska kunna administrera sin verksamhet. Föreningen har ansvaret för att behandlingen av personuppgifterna är förenligt med gällande lagstiftning samt Idrottens Uppförandekod för behandling av personuppgifter. Ditt personnummer kan komma att samköras mot statens personadressregister (SPAR) för uppdatering av föreningens medlemsregister. Samkörningen genomförs för att fullgöra vår skyldighet att säkerställa att dina personuppgifter är uppdaterade och korrekta.

Om du har skyddade personuppgifter eller av andra särskilda skäl inte har möjlighet att uppge fullständiga personuppgifter, kontakta föreningens administratör för att ansöka om medlemskap.

Ange dina personuppgifter

Du är under 18 år, ange målsmans uppgifter